Wednesday, October 26, 2011

AKU!

Tak senang duk rumah kalo asyik duk fikir result final..wink2.. takut..ketaq..seram deh.. WHY...WHY..
kadang2 duk fikir..knp aku kena study??? xleh ja ka lepas hbs SPM aku reja trus ja.. xyah mnghadap buku2..just MUKA BUKU ja.. haha.. tpi fikir2 blik ni semua tuk masa depan aku gak.. memang la setakat SPM pun bleh dpt reja..syukur dgn apa yg ada..tpi x salah kot kalo nak mngubah nasib keluarga mnjdi lebih baik kan??? keluarga aku pun bkan senang sngat..huhu..
sekurang2nya berbekalkan apa yg aku tngah blajar sekarang ni aku bleh la dpt reja yg bgus tuk sara family aku nanti... AMIN...yg penting sekali..aku nak bahagiakan mak ayah aku!!(kdng2 trfikir gak mcm xmau ja kawin sebab nak jga mak ayah aku bla dah tua nanti..tpi dah jdi lmrah hawa memerlukan adamnya kan??^^)...
CINTA??korang pernah rasa??? aku x pernah lnsung..setakat suka2 tu ada la..budak2 gi mna nak kenai..tpi sekarang Nurul Izzati dah 18!! dah besaq..HEHEHE..tpi mcm mna rsa dia?? kdng2 seronok tngok kwn2 tiap2 ari BF call..msj..miss u..luv you..eeeuuuhhhh....mula teringat MNet Scandal.. Sweet kot..tpi last2 kena tinggal..derr bik xpayah..buat sakit ati je..-___-
Aku ada singgah blog Abby tadi..best bca apa yg dia post..pasai hdup dia... try buka.. absolutelyabbyabadi.blogspot.com 
seronok tngok gambar anak2 dia..cute giler...dah la suka budak2..^^
Arrrhhhh...lama x holiday gan family... aku cuti ni x gi mana pun..duk rumah ja.. iye la parents I busy keja..nak wat mcm na... tuk aku jugak semua tu.. xpa duk rumah pun okey apa... wink2..
Dah la kot..xtau nak cita pa dah.. rajin aku post gi noh..  heheh.. SAYONARA!!! SARANGHAE!~

**arhh lupa nak cita..smlm aku tngok video top 10 hantu kat Jepun..kalo korang berani tengok la ni..hehehe(kalo takut jgn tengok satgi xleh tido mcm adik aku..haha)




No comments:

Post a Comment

feel free to comment^_^