Saturday, August 4, 2012

Roommate

Dah berhabuk blog ni lama tak update..well, mcm biasa busy gan assignment yg bertimbun lecturer bagi tambah pulak minggu ni minggu test..mmg xdak masa lah nak update..haha..

Roommate..rakan sebilik..
masuk ni dah 3sem aku duk sebilik dgn roommate yg sama..Actually, aku bersyukur dpt roommate mcm diaorg.. diaorg best..wlupun aku ambik masa nak rapat dgn diaorg masa part1..tp alhamdulillah semuanya berjln lancar..haha..

Roommate aku both asal dari Selangor dgn KL..so first2 aku ingat diaorg ni mcm kerek lah sikit..huhuhu..(sorry~~)tp ternyata aku salah!! diaorg sporting..friendly..dan yg paling penting tak KEDE..So bagi sesiapa yg dah ada spekulasi yg org2 bandar ni kerek or sombong, silakan buang dari diri anda..tak semua org mcm tuh..haha

Sorg lagi roommate aku (actually Ex-roommate dah la) senior.. first aku ingt beliau seorg yg payah nak brgaul.. dan sekali lagi ternyata aku salah.. senior  aku tuh sorg yg sporting..gila2..sekepala..hahaha...tapi sekarang beliau dah tak sebilik dgn kitaorg.. dah jadi outsider..duk rumah sewa..miss you lah senior..sekarang katil you I yg guna..ahak2..

Setelah senior aku keluar so junior lah pulak masuk..org Penang, tpi actually she is not a pure Penang mcm aku...hak2..cara dia ckp pun tak pekat penang mcm aku..tpi rak kisah tuh semua janji dia okay..even dia junior dia tak call kitaorg 'kak' coz ...saja nak cari kelainan..just guna nama sbgi panggilan..haha

buat roommate2ku I love you all..hahaha










No comments:

Post a Comment

feel free to comment^_^