Friday, October 21, 2011

What's on my mind??

    Actually aku xdak pe pun nak di story kan.. just terasa tangan2 aku mcm nak menaip je..boring la asyik menaip kat FB je kan??? comment status org..post new status..like status org/org post ka wall... and so on lah... dah hmpir 4 thun aku guna FB..knp x boring ek?? (pndai2 la fikir)...kekekeke..
    Aku nak update blog dgn kisah hdup aku mcm diaorg..tpi aku xreti la...hehehe..xreti sngt nak story2 pasai hdup aku..sapa nak ajaq aku ek??? hahahaha..seriouly...aku mmg xberapa nak reti..nak cerita apa pun xtau..last2 aku cerita benda ni(yg korang ngah bca ni la..(ada ka org bca..alahh biar lah..hahah))..thats why la 80% dri blog aku post pasai korea and something else yg aku rasa mnarik....^^
     Cuti lama duk rumah boring kot...percaya lah...BORING!!! rela duk Merbok(iye la tu..)...hehehe...tpi betoi..kalo kat sana time2 mcm ni aku dah tidur..pgi bngun pi kelas.. lunch..class again..dinner..mlm study(study la sngt).. pastu layan cerita dlm HD sat...then tidur...x boring kan!!! begitulah seterusnya...hahahaha
      Errrmmmhhh..dah la..xtau dah nak cerita pa..^^ ..dah kat kui 3AM dah..tidoq lah nohhh... SAYONARA!!!

No comments:

Post a Comment

feel free to comment^_^